جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۳۴:۳۰

استاندار گلستان: طرح نجات "خلیج گرگان" اجرایی شود

باشگاه خبری فراساحل: استاندار گلستان بر اجرای طرح نجات خلیج گرگان، لزوم احداث سد در گلستان و طرح گردشگری جزیره آشوراده تاکید کرد و گفت: طرح مطالعاتی خلیج گرگان پایان یافته و نیاز است با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست اجرایی شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حسن صادقلو در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست ضمن تبریک به مناسبت انتصاب عیسی کلانتری به سمت معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان محیط زیست اظهار داشت: با توجه به سیل‌های پیاپی در استان گلستان طرح جامع سیل در این استان تهیه شده و لازم است با رعایت مسائل زیست محیطی سدسازی در محور رودخانه‌های اصلی در گلستان انجام شود. وی افزود: طرح گردشگری جزیره آشوراده نیز تکمیل شده و لازم است با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست این طرح به مرحله اجرا برسد چرا که طرح گردشگری آشوراده می‌تواند در رونق گردشگری و اقتصادی منطقه نقش بسزایی داشته باشد.

استاندار گلستان به مسئله خلیج گرگان اشاره کرد و یادآور شد: طرح مطالعاتی خلیج گرگان پایان یافته و مبلغ 5 میلیارد تومان برای لایروبی موقت و نجات خلیج گرگان تخصیص یافته است و نیاز است با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست اجرایی شود. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم در این دیدار با بیان اینکه استان گلستان و ظرفیت‌های آن را بخوبی می شناسد اظهار کرد: در سفری که با معاون اول رئیس جمهوری، دکتر جهانگیری به استان گلستان داشتیم از جزیره آشوراده بازدید به عمل آمد و لازم است بر اساس توافقات حاصله طرح گردشگری این جزیره عملیاتی شود. کلانتری بر لزوم رسیدگی به خلیج گرگان تاکید کرد و خاطر نشان کرد: باید براساس مطالعات صورت گرفته عملیات اجرایی لایروبی خلیج گرگان هر چه سریع‌تر آغاز شود. وی افزود: با توجه به حوادث و بروز سیل‌های ویرانگر در استان‌های شمالی به خصوص استان گلستان، باید مسئله سدسازی و درختکاری در این استان به صورت جدی دنبال شود.



  کد خبر : 4306
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :